• Blue Lemonade Juice •
MOOD: Edit Blog Nih
Posted on Sunday 18 September 2011| ↱ 0 Insan tulis komen
Kehancoran blog aku nih di sebabkan kerja2 pembaikan sokmo2 gitu. Ape leh buat, time buke pakai google chrome jd hampeh. Kehampehan nie mmbuatkan aku truja nk baiki & mungkin makan mase. Org laki baiki blog kasi cantek dh melawan landas2 n hukum alam kelakian itu sndri. Ape nk jd, jd lah. Aku xmo blog aku xlawa wlaupon xde pegisian. Aku sahut cabaran ini slpas hmpir sebulan dia mengelur adrenaline kelakian aku…. Muehehe… programming to be nut

bile aku dh betol2 nut baru blh bukak blog nih
.:.sekian.:. 


0 Comments:

Post a Comment


« Newer Posts | Older Post »
Superlemon
Lemon's Intro
Lemon's Stuff
Lemon's Entry
Lemon's Geng


Lemoneaters
↪Dashboard
If you wanna follow my Lemon Garden, click jew tau "Join this site" tuh


Lemontag
Haluu~ tinggalkan your hati here kay n poke lew tomey ♥ beat kat bawah tu... hee

Lemon Force
Untuk ke senarai bloglist Lemon Garden dan Entry Lemon yang lama
| shar90's list |

Archives