• Blue Lemonade Juice •
Menutup Akaun FB... :) Farewell~
Posted on Tuesday 5 July 2011| ↱ 2 Insan tulis komen

 slamat tinggal FB..... eheheee........... akhirnya aku deactivate jugak akaun facebook aku sbb dah xde keje asenya ngan benda nih....... slame nie buat utk saje2 jew~....... jadi dah xde fungsi lorh icon kat sbelah tu~
tapi aku blh lagi klo nk reactive balek, tp wat mase skrang xyah r........ aku bukan pakai sangat FB nie...... lagi pon aku xde makwe pon nk melayan chat2 kat FB nih....... huhuuu

yang aku slalu buke skrang nie ase2 nya blog ngan FS jew kowt......... FB mmg xaktif,,,,,,,,,,, xde kwn lorh nk sembang2 nie...... hahahaaa~....... tapi ade lagi yg sudi ber'walling'2 tapi tersangat lorh jarang skali...........

bagi yang ber'chat' plok blh kate xde, yg ade pon aku xlayan..... bukan sbb sombong tp xprasan, yg menjd mangsa biasenya prempuan...... kuaw3 hehee........ BETOL2 xprasan ade org kat IM tu yg dah masuk sbb klo online FB aku suke gune eBuddy dlm phone...... benda nie klo line putus mmg xde history jd xthu sape yg ade kat Instant Messeage tu....... jadi arap di maafkan lorh ye~ ahaks

k lorh...... maen formspring ngan blog doh ler....... tp klo aku maen balek facebook ade kew org melayan ngan aku..... klo xde mmg xde motif ler aku nak maen benda nih kan...... uhuhhhuuu~  ok ok~....... doh doh lorh tu...... hehee 


 k_bai
.:.yang menurut perintah.:.


2 Comments:

Blogger Zuraini said...

uuu.. bgosnye. haha. nak gak deactivate tp cm x sampai ati.. :(

July 06, 2011 11:19 am  
Blogger shar90 said...

@Ms Z:. xpe klo xsmpai ati troskan jew, xsalah pon ade akaun fb tu... eheehee :)

July 06, 2011 1:32 pm  

Post a Comment


« Newer Posts | Older Post »
Superlemon
Lemon's Intro
Lemon's Stuff
Lemon's Entry
Lemon's Geng


Lemoneaters
↪Dashboard
If you wanna follow my Lemon Garden, click jew tau "Join this site" tuh


Lemontag
Haluu~ tinggalkan your hati here kay n poke lew tomey ♥ beat kat bawah tu... hee

Lemon Force
Untuk ke senarai bloglist Lemon Garden dan Entry Lemon yang lama
| shar90's list |

Archives